Legian - Reisverslag uit Casilda, Argentinië van Marlieke Leur - WaarBenJij.nu Legian - Reisverslag uit Casilda, Argentinië van Marlieke Leur - WaarBenJij.nu

Legian

Blijf op de hoogte en volg Marlieke

27 Juli 2014 | Argentinië, Casilda

Onderweg naar Legian het vogel en reptielenpark
bezocht. Echt superleuk en prachtig. Fantastische foto,s kunnen maken.
We zijn gisteren gearriveerd om 16.00 uur in Legian in garden view resort. Midden in Legian. Ziet er leuk uit in een mooie tuin met bungalows.
Groetjes.
Zit nu aan een heerlijke cappuccino.

• 28 Juli 2014 - 19:45

Anne:

Ha, Ik had een paar dagen niet gekeken, druk met Minke (nu weer terug naar huis) en vanmorgen deed deze site het niet. Gelukkig nu weer wel. Idd prachtige foto's van het dierenpark. Maar zeker last van een zonnesteek dat je die oerbeesten zo vastpakt? in de volgorde van foto's lijkt het dat je er zelf om moet lachen. Geweldig om de vakantie met zoveel moois af te sluiten aan het strand. Het duurt nog een paar dagen maar ik weet niet wanneer je daar vertrekt om op 31 juli weer thuis te komen en wens je daarom nu alvast een hele goede fijne terugvlucht. Tot gauw weer.

• 31 Juli 2014 - 10:01

Rianne:

Hey zusje en familie,
    Het zit er weer op voor jullie , volgens mij echt een fantastische vakantie geweest voor jullie allemaal. Wil jullie alvast een goede terugvlucht wensen denk dat jullie nu toch al onderweg zijn. Hoop jullie gauw weer te zien. XXX je grote zus