Ubud - Reisverslag uit Legian, Indonesië van Marlieke Leur - WaarBenJij.nu Ubud - Reisverslag uit Legian, Indonesië van Marlieke Leur - WaarBenJij.nu

Ubud

Blijf op de hoogte en volg Marlieke

22 Juli 2014 | Indonesië, Legian

Onderweg hier naar toe hebben we het plaatsje Celuk bezocht. Prachtig zilverwerk en goudwerk. Heel knap gemaakt allemaal. Ook zie je hier allemaal houtsnijwerk. Zo mooi gemaakt. Wat je uit een wortel van een boom kunt halen zonder voorbeeld is niet voor te stellen. Wat zijn die mensen creatief.
Ook heb ik voor indonesie hele dure koffie op. Dese is gemaakt van koffiebonen die worden uitgepoept door servetkatten daarna worden verwerkt. Hele sterke koffie. Een kopje was 50000 idr. Ongeveer 3 euro. Dat is voor de bewoners van dit eiland niet te betalen. Wel lekker, hele sterke koffie.
Ik vind de uitleg over alles wat ze hier verbouwen en hoe ze dat doen wel interessant. Heel leerzaam. Verder is het eten hier lekker goedkoop. Meestal eten we tussen de 400000 en 5000000idr dat is ongeveer rond de dertig euro inclusief drank.
Groeten van ons

• 23 Juli 2014 - 10:08

Anne:

Prachtig wat je allemaal ziet, je hebt nu al heel veel gedaan en gezien en dan blijf je nog zo lang! Mooie reis, ik krijg er ook al zin in. Gelukkig is het hier ook mooi weer. Geniet ervan, lekker eten en drinken maakt de dagen extra goed. Ik kijk weer uit naar het volgende verslag.