Legian - Reisverslag uit Legian, Indonesië van Marlieke Leur - WaarBenJij.nu Legian - Reisverslag uit Legian, Indonesië van Marlieke Leur - WaarBenJij.nu

Legian

Blijf op de hoogte en volg Marlieke

16 Juli 2014 | Indonesië, Legian

we zijn nu in Bali in Legian. gisteren een lange dag gehad met de bus. we hebben de Bromo vulkaan beklommen en gezien hoe de sunset hier was. Heel mooi. Wel vermoeiend. Om 3 uur opgestaan en daarna om 8 uur ontbijt en daarna doorgereden tot probolinggo. We hadden geslapen in Lava lava hostel in cemoro laswang. . Een hoog bergdorp aan de voet van de vulkaan.
Met de bus door naar Den pasar in Bali.
Alleen kwamen we niet helemaal tot hier want de bus was te laat en alle regionale busterminals waren gesloten. Dus moest iedereen in de bus eruit in een plaatsje, waar zou ik niet weten op 25 km afstand van Den Pasar. Er stonden hier gelukkig hoe toevallig! Wel taxi's klaar die ons naar Legian konden brengen. Hier om 23.00 uur aangekomen en om 00.00 uur nog gegeten. Hier is het restaurant 24 uur open. We verblijven hier drie dagen in Baleka Beach resort en gaan zo naar het strand.
Weer even kijken wat deze dagen ons brengen. Het weer is lekker en niet te heet. Groetjes

• 16 Juli 2014 - 21:21

Bianca:

Ziet er allemaal prachtig uit daar!. Heel bijzonder lijkt me om dat real life te zien. Hier alles goed, druk met werken en behoorlijk warm. Ben met Charlotte 2 daagjes op pad geweest was ook erg gezellig.
    Ons pap is weer aangevallen door jullie poes. Had gewoon bloed aan zijn hand maar ook dat is gelukkig allemaal weer goed gekomen. Verder An vandaag naar 4 daagse geweest vele mensen blij gemaakt met een gebakken hamburger haha. Groetjes en tot snel xx Bianca

• 18 Juli 2014 - 09:58

Anne:

Mooi zo alle foto's en verslagen. Veel beter dan achteraf vertellen, kan nu nog maar dan duurt het zo lang. Ziet er erg goed uit. Heerlijk om zoveel te zien en ook van het strand te kunnen genieten. Bart heeft ook meegekeken, lijkt hem mooie reis maar wel veel extra reizen in bus of trein. Dat ziet Bart nu natuurlijk anders dan wij. Het gaat hier goed, Minke is in Nederland dus weer extra vakantiegevoel.
    O ja, we zijn wel heel benieuwd wat Lisa in die zak had zitten. Groetjes, Anne