Prambanan - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van Marlieke Leur - WaarBenJij.nu Prambanan - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van Marlieke Leur - WaarBenJij.nu

Prambanan

Blijf op de hoogte en volg Marlieke

12 Juli 2014 | Indonesië, Jogjakarta

Vandaag Prambanan, hindoeïstische tempel bezocht en voorstelling Ramayana ballet. Mooie kostuums en theater in buitenlucht. Gisteren Borobudur bezocht, grootste boedistische
Tempel ter wereld. Ook echt de moeite waard. Nu rond half elf terug in hotel. Douchen en slapen.
Wat opvalt in Indonesie t.o.v. 20 jaar geleden is dat de islam sterk is toegenomen. Je vindt echt overal wel een moskee. Ze doen hier totaal niet aan recycling. Als je bedenkt hoe wij het afval scheiden en hier alles op een berg gaat dan is het echt een druppel op de gloeiende plaat. Je ziet hier allemaal katten met korte staarten. Vreemd maar waar! Verder is het aantal dure hotels wel toegenomen en is hier de bevolkingspopulatie gestegen. Er zijn echt veel meer mensen dan 20 jaar geleden. De steden zijn naar mijn mening echt overvol. De oerwouden zijn nog wel intact maar je ziet wel dat de mens steeds meer ruimte nodig heeft. Oké genoeg gefilosofeer en morgen gaan we shoppen in de malioboro street. de winkelstraat van yogja.
Groetjes

• 13 Juli 2014 - 19:42

Peter:

Ik had een paar dagen niet gekeken, ziet er allemaal mooi uit, gewoon een hele andere wereld en omgeving.
    Geniet ervan, wij zijn vandaag in Nijmegen geweest, stervens druk. Monique heeft haar startersbewijs opgehaald voor de 4 daagse. Dinsdagmorgen mag ze om 5 uur starten en dan 4 X 40 kilometer te gaan.
    Nog veel plezier.

• 15 Juli 2014 - 04:42

Marlieke Van Leur:

Hoi Peter
    Succes met het lopen Monique. Knap als het lukt.
    Zijn net terug van de Bromo. Geweldig hier mooi uitzicht. We gaan vandaag naar bali den passar. Legian. Wachten nu op het busje en dan met de Ferry. Alles goed hier. Groeten van ons allemaal