Pangandaran - Reisverslag uit Sawahbera, Indonesië van Marlieke Leur - WaarBenJij.nu Pangandaran - Reisverslag uit Sawahbera, Indonesië van Marlieke Leur - WaarBenJij.nu

Pangandaran

Blijf op de hoogte en volg Marlieke

08 Juli 2014 | Indonesië, Sawahbera

Gisteren van Cipanas naar Panangaran met taxibusje gereden naar sunrice beach hotel. Heel mooi hier. Het was wel een lange reis over een tweebaansweg die geheel vol was met vrachtauto's
, fietsen, scooters, bussen en alle vormen van enigszins transportmiddelen. Wat je dan allemaal ziet. Zoveel armoede, hutjes, mensen bovenop vrachtauto's die zo hoog geladen zijn dat ze de borden boven de weg opzij schuiven om er onderdoor te rijden. Echt iedereen haalt op deze weg elkaar in. Maar we zijn gelukkig goed aangekomen gisteravond en het eten is hiet super and so is the view! Oh ja gisteren trouwens in Cipanas roomservice gehad. Dat is wel lachen . Komen er zo'n drie mensen aan die je dan bedienen. Echt, voor elke bezigheid is hier iemand die het voor je overneemt. Tot het afhalen van een kledingstuk in de winkel. Want stel je voor dat je zelf als toerist iets zou moeten doen. Best wel bizar. Wij zijn zo gewend om heel veel dingen zelf te doen! Voelt een beetje vreemd soms..
Groetjes van ons allen

• 09 Juli 2014 - 07:59

Rianne:

Ik kan ook wel roomservice gebruiken nu ik heb namelijk een juicharm . Jullie zullen wel denken wat is dat nu weer !! Hebben jullie meegekregen dat Nederland door is naar de halve finale ?? Met de kwartfinale tegen Costa Rica wat erg spannend was zijn ze met penalty's doorgegaan. Ik was iets te enthousiast met juichen en voelde meteen dat iets niet goed was. Volgende dag dus naar huisartsenpost geweest op zondag, kon er bijna niets mee doen en veel pijn. Gelukkig pijnstillers gekregen en rust . Gaat nu gelukkig steeds beter maar voel het nog wel steeds.