Cipanas - Reisverslag uit Sawahbera, Indonesië van Marlieke Leur - WaarBenJij.nu Cipanas - Reisverslag uit Sawahbera, Indonesië van Marlieke Leur - WaarBenJij.nu

Cipanas

Blijf op de hoogte en volg Marlieke

06 Juli 2014 | Indonesië, Sawahbera

OMG, Vanochtend wakker geworden door een harde stem die aan het zingen was. Bleek het tijdens de ramadan een oproep te zijn voor het gebed. Dat was echt heel erg vroeg, net zonsopgang. Vandaag taxibusje geregeld en naar Cipanas gereden. Onderweg paard gereden op theeplantage bij gunung mas. Heel erg leuk. Hier is temperatuur lekker. We zitten nu in Club bali cota bunga. Morgen gaan we vroeg weg richting pangandaran aan de zuidkust waar we drie dagen willen verblijven. Alles super hier. Tot later

• 06 Juli 2014 - 19:09

Carina Van Eck:

Dus jullie werden al vroeg wakker gemaakt ha ha dat heb je in verre landen je krijgt de groeten van pap en mam en van de poes

• 07 Juli 2014 - 02:11

Marlieke Van Leur:

Alles goed met pap en mam en moppie? Doe ze maar allemaal lieve groeten terug.

• 07 Juli 2014 - 20:40

Bianca:

Hoi hoi, fijn om te lezen dat alles goed gaat bij jullie. Hier alles prima. Jullie hoeven niet helemaal naar Indonesië om paard te kunnen rijden, mag je die van ons wel een xtje lenen hahaha. Veel plezier nog. Groetjes van de van Wijkjes!